Boooomfetti..

Ah juste, rökningen.. Hur gick det där? Man kan säga att det gick inte alls tyvärr. Nu gör vi ett nytt försök..Har bara rökt ca 3 cigg om dagen i två dagar! Har jag minskat med ungefär 10 stycken per dag, måste jag väl kunna plocka bort dom sista tre så småning om? Nu jävlar ska vi sluta!
Så.. Vad har hänt sen sist? Ett hyreshus i Mjölby stod i lågor förra veckan, självklart bodde syster med familj där oturligt nog. Andra branden på ett år. Tackar gudarna för att dom var oskadda även denna gång. Änglavakt till tusen!:)
Typ.. Trodde katten hade kissat i soffan.. I våran nya soffa? Som om det inte räcker att han klöst sönder den redan liksom.
Bittert luktar jag runt hela soffan, hittar nada. 
Efter mycket om och men, kom jag på att det kom från glaset på bordet. 
Snusk juice, luktar verkligen kattpiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0